Ürün Sepetinize Eklendi !

Kümetek - Mekanik Ve Teknik Tesisat Ürünlerinde En Büyük Çözüm Ortağınız.

Garanti Şartları

Kümetek Endüstriyel Garanti Şartları

www.kumetek.com.tr üzerinden online olarak satın alacağınız ürünler imalatçı ve/veya ithalatçı firma garantisi altındadır. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne başvuruda bulunabilirsiniz.

1. Cayma Hakkı

Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (14) gün içinde iade edebilirsiniz. Cayma hakkı kullanımına ilişkin daha detaylı bilgi için Satış Politikası Sözleşmemizi incelemenizi rica ederiz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranızı ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta ile websatis@kumetek.com.tr adresine gönderiniz. Firmamız, iletişim kanallarımıza gönderdiğiniz e-mail veya faksın iletilmesi sonrasında sizinle temasa geçecek ve ürünlerin iade süreçleri hakkında sizleri bilgilendirecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada tarafımıza geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

2. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız taşıyıcı firma yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise taşıyıcı firma yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra taşıyıcı firmanın görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Detaylı bilgi için Teslimat Şartları sayfamızı incelemenizi rica ederiz. Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.


3. Ürün Grubuna Göre Ek Garanti Hususları

3.1. Pompa ve hidrofor grubuna dahil olan ürünlerimizde garanti kapsamı dışında kalan durumlar

  • Devreye alma işlemi yetkili ve uzman servisler tarafından yapılmamışsa

  • Hatalı montaj, yanlış ve eksik yapılmış tesisatlardan kaynaklanan hasar ve arızalar varsa

  • Amaç dışı kullanım ve hatalı pompa seçiminden dolayı meydana gelen arızalar varsa

  • Arıza veya hasarlı ürünün fatura, garanti belgesi veya devreye alma formu ibraz edilemiyorsa

  • Nakliye, sarsıntı, depolama şartları, fiziki çarpmalar, çevre şartları, kimyasal etkenlerden kaynaklanan arıza ve hasarlar varsa

  • Yangın, yıldırım düşmesi, sel, deprem, donma ve diğer doğal afetlerden kaynaklanan arıza ve hasarlar varsa

  • Hatalı akışkan seçimi, akışkan kirliliği ve akışkanın kimyasal özelliklerinden kaynaklı arıza ve hasarlar varsa

  • 220 V. ve 380 V. olması gereken şebeke geriliminin düşmesi, yükselmesi, faz kesilmesi ve fazlar arası gerilim dengesizliklerinden kaynaklanan hasar ve arızalar

  • Pompaların kuru çalıştırılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar

  • Genleşme tanklarının ön gaz basıncının doğru ayarlanmaması ve periyodik gaz basınç kontrolünün yapılmamasından kaynaklanan arıza ve hasarlar

  • Elektrik kablolarının yanlış seçilmesinden dolayı oluşacak arıza ve hasarlar

  • Pompanın uygun su sıcaklığında çalıştırılmamasından kaynaklanan arıza ve hasarlar

  • Elektrik motorlarının klemens kutularının içine su girmesi ve aşırı nemden kaynaklanan arıza ve hasarlar

  • Hidroforlarda basınç şalterlerinin veya termik rölelerin ayarlarının değişmesinden kaynaklı arızalar veya hasarlar

  • Pompa, pano ve hidroforların aşırı nemli, bakımsız, iyi havalandırılmayan, kirli ortamlara yerleştirilmesinden kaynaklanan arıza ve hasarlar

  • Santrifüj pompa ve hidroforların emiş hattının doğru ve gereğine uygun yapılmamış olmasından kaynaklanan arıza ve hasarlar

  • Pano kullanılması gerektiği halde kullanılmaması ve/veya doğru panonun seçilmemesinden dolayı oluşacak arıza ve hasarlar

  • Motor yanmasından dolayı oluşan arıza ve hasarlar

​3.2. Isıtma Ve Otomasyon grubuna dahil olan ürünlerimizde garanti kapsamı dışında kalan durumlar

  • Amaç dışı kullanım ve hatalı ürün seçiminden dolayı meydana gelen arızalar

  • Diğer ekipmanlarda oluşan arıza veya arızaların giderilmeden ürünün montajının yapılması ve diğer arızanın mevcut ürünü bozması

  • Elektrik ve kullanıcının kullanımından doğan arızalar (elektrik kesilmesi, voltaj dalgalanması, ürüne ait olmayan aksesuar takılması ya da kullanılması zorunlu olan aksesuarların kullanılmaması gibi),

4. Arızalı Ürünlerde İzlenecek Yol

Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda ürünü göndermeden önce firmamız ile irtibata geçilerek arıza ve ürün ile ilgili ön bilgi vermenizi ve onay almanızı rica ederiz. Arızalı olarak belirtilen ürün ithalatçı veya imalatçı firmanın servisine iletilir, incelenir, onaylanır. Garanti sağlayıcı tarafından herhangi bir arıza tespit edilmemesi durumunda ürün müşteriye iade edilir. Garanti dışı bir arıza var ise ve onarılabiliyorsa müşteriden onay alınarak bedeli mukabilinde onarımı gerçekleştirilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızalı ve garanti kapsamında olduğu tespit edilen ürün, onarım yapılmak üzere işleme alınır. Ürün onarılamazsa yenisi verilir. Stok durumu müsait değil ise müşteri ile karar verilerek muadili sunulur. Tamir ve bakıma gönderilen ürünler nakliye sırasında hasar görmeyecek şekilde paket yapılmalıdır. Paketsiz ürünler teslim alınmayacaktır. Tamir ve bakıma gönderilen ürünlerde kargo ücreti gönderen tarafından ödenir.

İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et